2022bebeki minikoglumuz 13.haftada çıkmıştım ben İzmir Ankara arası. Giderken iyiydim dönerken 16 haftalıktim ve az zorlandım 🙈 2 saate bir 10 dakika mola verdik tuvalet ve yürüyüş için . En zorlayan bel ağrısı ve bacak ağrısı oldu açıkçası
Yasee1 Evet çıktım İzmirde yaşıyorum eşim Diyarbakırlı ehliyeti için oraya gitmemiz gerekti kendi arabamızla gittik geldik ama ben mahvoldum zaten beni sraba tutuyor üstüne sürekli gelen tuvaltim😂 12 haftalıktım bende şakasız gidene kadar 20 kere tuvalet için durmuşuzdur çok kötü olmuştum enfeksiyon kaptım izmirde geldiğimde fitillerle filan düzelttim kendmi
MineOzsy Haftamda mecburi yolculuk yaptım arabayla ama hiçbir sıkıntı olmadı ama kişiden kişiye değişebilir tabi
Esraod Hiçbir sıkıntı olmuyor doktorum bana saat başı 10 15 dk mola ve yürüyüşler yaparak yolculuğa devam edebilirsin demişti. Benim kusmam,mide bulantım aşırı olduğu için yapamadım,riske atmadım.