Nurayocal Selam kizlar? Nasil gidiyor hamileliginiz? Kac kilo aldiniz? Saglik durumunuz nasil? Cinsiyetiniz ne? Tam 20 haftaligim ben. Toplam 3.6 kilo aldim. Bol yuruyus yapiyorum. Hamur isi, makarna, beyaz ekmek, tatli tuketmiyor ve bol su iciyorum. Hamileligim ilk gunden beri cok rahat cok sukur. Arada sirt agrim oluyor o kadar. Bebegimiz kiz 💕💕💕
tazecikanneee Nurayocal bizde 20 haftalığız teyzesii🙏🏻 Bizimki erkek 👼🏼 12 haftaya kadar bulantı kusmadan tuvaletten çıkamadım 🤭🤭 şimdi şimdi yiyorum 3 kilo almışım o da kusarken verdiğim kilolar 🙈 zayıf olmama rağmen göbüş hala yok🤦🏼♀️😂