Bu haftada olan arkadaşlar sizdede oluyor mu? Bebeğin hareketlerini iyi hissedebilmek için uzanmam ona odaklanmam gerekiyor. Gün içinde çalıştığım ayakta olduğum için farkedemediğimi düşünüyorum akşam uzanınca hissediyorum. Ama dün akşamdan beri hareketi belli belirsiz yok hatta. Bu haftalarda sizdede oluyormu hareketlerde tutarsızlık. Endişelenmeli miyim?