Folik asir zaten her adet olan kadının kullanması gereken bir ilaç. Hiçbir zararı olmaz onun gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. Bana doktorum DİOFOL yazdı. O özele kaçıyor ve fiyatı yüksek. Ben FOLBİOL kullanıyorum. Doktorum bir sakıncası olmadığını söyledi. Kullanmayı ihmal etme canım.