Hnd3535 12de opum var arkadaşlar inanılmaz ağrılarım var. Kasıklarım çok ağrıyor İnsan olumsuzluk birşey yoktur. Güzel embriyolarımız oluşur 🙏 Dualarınızı bekliyorum
2022bebeki Hnd3535 Yumurtalarınız olgunlaştığı için bu ağrınız bir de yumurta rezerviniz biraz çoksa ağrı yapar. Hiç merak etmeyin anestezi altinda zaten bir sey hissetmiyorsunuz çıkınca da çok az kaşık ağrınız olur geçer rahatlarsiniz.. Her şey gönlünüzce olsun🤗