Selisscee Hanımlar merhaba eskisehir de fetal dna yaptıran var mı yaptirdiysaniz nerede ve ne kadara yaptırdınız yardımcı olur musunuz. Tip fakültesinde yapılıyordu kaldırmışlar özel hastanelerde yapılıyor sanırım
ardaada Selisscee merhaba ben istanbulda yaptırdım ama arkadaşın dediği gibi hastane değil. Genoks ta yaptırdım doktorun önerisi ile. Aradım bulunduğum yere gelip kan alıp gittiler 10 güne sonuç çıktı. Temmuzda yaptırmıştım 6 bindi
Mystery76 Selisscee bugün yaptırdım Iğdır’da yaşıyorum ama kan verdim genoks diye bir sağlık merkezine gitti 5500 TL en geç 1 hafta içinde çıkar dediler sonuç . Bu arada 24. Haftadayım kol ve bacak kısalığı için verdim testi her şey normaldi ense kalınlığı burun kemiği ve ikili tarama testi ama içimde kalmasın diye verdim
Tubayo Hastane aramanıza gerek yok numaraları var Google’da bulabılırsiniz. Ararsanız onlar ya bulunduğunuz yere gelip kan alıyor veya şu hastaneye gidip verin diyorlar
Tubayo Yaptırdım yaşımdan dolayı ve bebekte ense kalınlığı vardı 12. Haftada yapıldı. 5500 e yaptırmıştım
Selisscee Tubayo anladım Osmangazi üniversitesine odaklanmistim doktorumda orayı söylemişti malesef bugün aradım kaldırdık onu dedi
Lilyumfokimum 6000 tl yeni yaptırdım sonuç bekliyorum. Nice diye bir test yaptırdık doktorumuz yönlendirdi Kore’ye gidiyor bizim kanımız. Sağlıklı sonuçlar gelsin inşallah.
Selisscee Lilyumfokimum umarım saglikli sonuçlar olsun 2 li testim temiz geldi fakat bunda bir sürü sonuç bakıldığı için yaptırmak istedim
Selisscee Mystery76 anladım tabi bu sonuç daha garanti ve bir sürü hastalığa da bakıyorlar demişlerdi sağlıkla gelsinler bebisler 🤲
Lilyumfokimum Selisscee çok iyi yapmışsın cnm inşallah sağlıkla alalım sonuçlarımızı tabii kucağımıza da sağlıkla alalım :)