iremuziii Kızlar iki model beğendim biri anne yanı oluyo diğeri olmuyor. Olmayan daha güzel duruyo ama hangisini seçmeliyim yardım lütfen 🙏 🥰
2022bebeki iremuziii Ben anne yanı olanı tercih ettim açıkçası en azından yenidoğan dönemi için kurtarıcı olur diye düşündüm gece çok sık kalkiliyor çünkü ☺️
2022bebeki iremuziii Sürekli kalkıp tekrar beşiğe koy bırak zor geldi açıkçası bir de gece kontrol açısından daha konforlu bence. Sağlıcakla gelsin bebeğiniz.🤗