Gamzeatasoy Bu hastanede doğum yapan var mı bazıları beni korkuttu bazıları da tam aksini söyledi kafam karıştı 😑
Zeynppppp Gamzeatasoy yani biraz sert kurallar var şöyle hiç birşey yanında olmucakmış bende orda doğum düşünüyorum telefondan tut herşeyi refakatçıya bırakıcakmışsın yanında kimse olmucakmış 🤦🏻♀️
btl_hncr3 10 gün önce normal doğum yaptım ve çok memnunun kaldım tek sıkıntısı sancı odası da yanınıza kimseyi almıyorlar görmek istiyorsan kapıdan çağırıp koridorda konuşabiliyosun