Mugecim Bizde 32 haftadayız 29 gözüküyor da doktorumuz ve bende o düşüncedeyim 42 kadar bekleyeceğiz 15 Aralığa kadar sürebilir tosbige bağlı bakalım .Geç gelicekmiş gibi geliyor içine doğuyor banada bakalım nasıl olucak 🙈👼🏼Ooo maşallah bitirmişsin tatlım sen herşeyini ,benim karnım anca 5 aylık kadar oldu genetik yapıdan sanırsam iç karın genişliğinden o yüzden ağırlığım çok yok .Ama 31 haftadan beri bogazım çok açıldı yaaa acıkıyorum doymuyorum doyma yetisi kayboldu 🤐🤐🤐.Uyku sıkıntım olmuyor şükür miss bi uyuyorum pir uyuyorum uyku manyağıyım ben 🙈😂😂😂.Hayırlısı olsun ,hayırlısıyla gelsinler inşallah 💜🎊🎀