5 hafta 3 günlükken doktorum keseyi görmüştü benim kızlar yardımcı olmak istedim sizede. Hatta bana da göstermişti bi sıkıntı yok iki hafta sonra tekrar kontrole geleceksin kalp atışını duyacağız demişti gerçekten de dediği gibi olmuştu doktorumun kızlar böyle işte 🌸