Ayse3324 Kızlar 36 haftadayız sabah otururken bir anda karnımın her yerinden sancı girdi bir dk falan sürdü gaz sancısı gibi ama değil ne olduğunu anlamadım hareket edemedim doğum sancısı mı acaba
1prensannesiiii Ayse3324 yok canım doğum sancısı düzenli aralıklarla bel veya karın bölgesine vuran adet sancisi benzeri olur o muhtemelen gaz sancısı
Nz27 Bende 36 dayım bitmek üzere ara ara geliyor yalancı sancıdır hareket et ayakta yürü bi on dk icinde normale dönüyor zaten
Ayse3324 Nz27 aynen geceleri oluyordu genelde ilk kez gündüz oldu uzun da sürünce korktum yerimden kalkamadım