Minikannesi00 Kürtaj olalı 32 gün oldu bu sürede 1 kez korunmasız ilişkim oldu . Az önce test yaptım silik çıktı. 32 günde beta tam sıfırlanmamış olabilir mi acaba
Cey-cey Minikannesi00 beta takibi yaptınız mı malesef bazen uzun süre sıfırlanmıyor Bende mart ayında kürtaj oldum sıfırlanmasını takip ettim bu duruma düsmemek için 70 gün sonra adet olmustm
arirangg Minikannesi00 Olabilir canım. Ben de kürtajdan 50 gün sonra beta verdim. 20 çıktı. Yeni bir hamilelik olduğunu hiç sanmıyorum. Çünkü adetim birti. Yumurtlama yeni oldu. Ama şu an aile hekimliğine geldim. Tekrar beta baktırıcam. Azalıyor mu artıyor mu görmek için
Canselbgdtl Minikannesi00 kürtajdan kaç gün sonra ilişkiye girilebiliyor doktorunuz bu konuda ne dedi öğrenebilir miyim rica etsem
Zehross03 Minikannesi00 maalesef ben de öyle sanmıştım ama teste 25 çıkmıştı yani daha sıfırlamamış sıfırlandı iki güne
Minikannesi00 Cey-cey yok hiç kan vermedim,doktorum sağolsun hiçbir bilgilendirme yapmadı . 70 gün çokmuş ya ,2 gün bekleyip tekrar test yapacağım. Koyulaşırsa gebeliktir ,değilse beta sıfırlanmamıştır
Minikannesi00 arirangg kürtajdan kaç gün sonra adet oldunuz acaba ,bende gebelik sanmıyorum ya , 10 gün önce 1 kez ilişki oldu . Denk geleceğini sanmıyorum. 4 gözle adet olmayı bekliyorum
arirangg Minikannesi00 32 gün sonra adet oldum canım. Ben de sençn gibi gebelik olduğunu sanmıyorum. Ama yumurtlama günlerini değerlendirdiğimiz için yeni gebelik oluşursa ikilemde kalmamak için sıfırlandığını görmek istiyorum önce
Minikannesi00 arirangg bende 32 deyim olsam keşke. İnternette şey görmüştüm bir kez adet olduysanız sıfırlanmıştır yazıyordu ,yani o sıfırlanınca zaten adet oluyormuşuz
arirangg Minikannesi00 Yok canım ben de öyle sanıyordum ama sordum doktora sıfırlanmamış olabilir dedi. Aile hekimliğinde sistem yoktu kan veremedim. Şimdi kadın doğum polikliniğindeyim. Beta hcg baktırıcam. Farklı kurum olacak maalesef ama olsun
Minikannesi00 arirangg baktır bakalım kaç çıkacak ,benim haftamda ileriydi düşmesi zaman alacak demekki .
arirangg Minikannesi00 Canım aynı hastanede yaptıramadım ama yine de doğrudur sanırımZ 4 günde 20’den 16’ya düşmüş.
Minikannesi00 arirangg amin canım sağol. Doğrudur bence de , zaten az kalınca çok yavaş düşüyormuş diye duydum ,bende meraktayım ya 2 gün geçsin tekrar idrar testi yapıcam. Ordan anlarım ne olduğunu . Gebelik çıkarsa çok şaşırrım gerçekten . Korkuyorum da
Minikannesi00 Zehross03 evet senin yorumlarını okumuştum. Ben zaten hemen gebelik istemiyorum canım ,inşallah sıfırlanmadığı için öyledir
Zehross03 arirangg evet kimyasaldada iki günde 0 lanmıstı yine bu degerlerdeydi hemen adet oldum zaten düsünce