Aylaayla bugün beykoz devlet hastanesinde ercan aydemire gittim ve bayıldımmm. Annem kayınvalidem gelmişti, ikisine de ayrı ayrı konuştu, bebeğin her yerini ayrı ayrı gösterdi. İki ekran yok özel hastanedekiler gibi ama olan tek ekranı da bana çevirerek gösterdi hep. Kalp atışlarını gösterdi ve dinletti. Rahim ağzını, plesantanın yerini gösterdi. Maddi durumdan kaynaklı devlet hastanesine gidiyorum, 14. Haftamdayım, bu 4. Doktor ve sonunda doktorumu bulduğumu düşünüyorum 💕💕💕💕