Hrkgllr bu arada yukarı çıkması için hiçbir şey yapmadım, her zamanki gibi sabah 8 akşam 6 işime gittim. Bir de o ara grip oldum sürekli öksürdüm. Yatıp dinlenmenin pek bir faydası olacağını düşünmüyorum açıkçası. Kendini kısıtlamaya çalışarak daha çok stres olmana gerek yok, normal hayatına aynı şekilde devam edebilirsin. Doktoruma sormuştum bir şey yapmam gerekir mi ya da bir kısıtlama var mı diye ve dinlen yat onu bunu yapma gibi bir şey söylememişti hiç ☺️