Kızlar geçen hafta perşembe günü sağlık ocağında kan ve idrar tahlili vermiştim cuma günü sonuçlar çıktı ve sağlık ocağına çağırdılar idrar yolunda kan varmış dediler korktum açıkçası neden olduğu bilinmiyor çoğu sebebten olabilir dedi doktor bey ve antibiyotiğe başladık (Aksef 500 mg) 5 gün kullanıcam sonrasında bir hafta ara vereceğim sonra tekrardan idrar tahlili istedi doktor. Korktum açıkçası daha önce böyle bi şey yaşamış var mı aranızda