Kızlar biraz uzun olacak ama kusura bakmayın. 20 haziranda kalbi durduğu için kürtaj oldum. O aydan beri de adet olamadım kendimce doktorum gebeliğe dair bir parçanın içeride kaldığını ve vücudumun kendini hamile hissettiği için hormonlarımın adet olmama izin vermediğini söyledi ilaçla 2 ay adet olmaya çalıştım o kistin de adetle atılacağını söyledi nitekim geçen ay da folik asite başladı ve artık gebe kalınca gelebilirsin dedi. Ben 24 ekimde adet oldum ilaçsız şekilde ve sonunda kendine has şekilde oldu şükür olsun ki, ama benim o adetinden beri hatta öncesinden beri ani ve anlık mide bulantı oldu ama normalde tiksinmem midem bulanmaz ara ara kökü da da sıkıntı yaşadım ama üzerine adet olunca hiç aldırmadım bu duruma ama mide bulantı geçmedi ve bugün test yaptım ama silik çizgiler çıktı ikisinde de gözle görülüyor evet ama kamerada görünmediği için efektle oynadım biraz, sizce üzerine adet olma durumu falan mı yaşadım başına böyle bişi gelen oldu mu? 
