Merveoz1994 normal doğumdan acil sezeryana döndüm, doktorum spinal önerdi ama her şey çok hızlı geliştiğinden istemedim. Saat 3 te ben girdin, 3.15te eşime bebeği getirmişler. Ben odaya geldiğimde saat 5 civariydi. Bence bünye ile alakalı. Ben kimseye muhtaç kalmiycam diye kafama taktigimdan çok kolay gibi geldi her şey bana. Ilk kalkisimda destek aldım ondan sonra hep kendim kalktım tutunarak. Dikisimde lazer mi diyolar yapıştırma mi diyolar ondandı. Hiç acımadı, iz bile cok az. 51 gün oldu doğum yapalı.