Ebru-EY 34+1 de 2150 çıktı bebeğin kilosu, iki doktora gitmiştim ikisi de anormal bir durum olmadığını söyledi. Hatta karın çevresi bir hafta geri baş bir hafta ileri gidiyor ama iki doktorda sıkıntılı bir durum yok bebeğin gelişimi normal önümüzdeki haftalarda kilo alacak zaten gibi şeyler söylediler. Bebeğin kilosundan ziyade sağlık durumu önemli vs dediler. Bir de genetik faktör fln da var sonuçta ben ve eşimde çok boylu poslu insanlar değiliz.