bbb_mom 34 te bizde 2200 dük bir hafta geriden geliyoruz. Ama doktoruma danıştım ben beslenmemle mi alakalı diye hayır genetik dedi. Zaten bende eşimde minyonuz. Tabi ben yine de kilo aldıran yiyecekleri yiyorum.
Muz,kaşar,yumurta,çiğ badem, çiğ kaju,yoğurt,ceviz,avakado bunları duymuştum