Hcripk_06 Kızlar 33+3 haftalığım ama artık dayanamıyorum Ağrım çok fazla kasık ağrılarım ve karnımın içi yara gibi ne sağa dönebiliyorum ne sola ne uyku uyuyabiliyorum ne de bi şey ya bi tek ben mi bu kadar ağır geçiriyorum yoksa herkes mi böyle :(
Dln_elmas Hcripk_06 Normal kuzum sona yaklaşıyoruz..dün Bnmde kasık ağrım bel ağrım çoktu uyuyunca iyi geldi…35 haftalık olduk bizde az zamanımız kaldi rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🙏
Beyhanertekin Hcripk_06 bende öyleyim hergun ağlıyorum artık bide 10 gündür gribim kulaklarım duymuyor burnum tıkalı nefes alamıyorum daha bittim resmen. Hamilelikte cok gripten cektim. Rabbım dayanma gücü versin ne yapalım bebeklerimiz için sabredecegiz
Annesininportakali53 Hcripk_06 herkesin aynı geçmiyor malesef canım bende 36 haftaligim ağrım sızım hiç yok çok şükür hala kıpır kipirim belki de hiç durmadigimdan bilmiyorum ama yani son haftara geldik böyle şeyler çok normal eğer magnezyum kullanmiyorsan kullanabilirsin
girl_boy_annesi Hcripk_06 33+0 al benden o kadar mide yanması oldu dün gece istifra ettirdi yalancı sancılar Rabbim yardımcımız olsun 🤲🏼
Seherkorkmz Kızlar bende 30+2 deyim sizde oluyor mu bebeğiniz hep bir tarafa kendini topluyor sağ sol orta fark etmez orda kendini taş gibi yapıyor biraz ovalıyorum geçiyor ama nefesimi kesiyor yaşayan var mı?
Hcripk_06 Beyhanertekin valla öyle bi kere tek grip oldum ben şimdiye kadar şuan kasık ve bel ağrısı çekiyorum çok fazla
Hcripk_06 Annesininportakali53 kullandım ama fayda etmedi ki napcam bilmiyorum çok ağır geçiyor benimki
Annesininportakali53 Hcripk_06 arttır dozu canım. Yada son haftalar ne kadar kendimizi yormamamiz gerekçede aslında tam tersi hareketli olmak lazm çünkü son zamanlar oturdukca ağrı hissedilir o yüzden bol yürüyüş bol hareket önerilir