Rainak Merhabalar. Benim 30. haftadan beri erken dogum riskim var o yüzden 32. Haftaya kadar doktordan rapor aldım (2 hafta). Haftaya 32 oluyorum ve yasal olarak izine ayrilcam. Acaba bu dogum izni paramı ve sürecini etkiler mi?