Berelfgun Kızlar merhaba 33*4üm kasılmalarım var diye geldim ve yatış verildi ciğer geliştirici yapıldı ilaçlar vs durdurmaya çalışıyorlar, yaşayan oldu mu hiç?
DenizCeylin Berelfgun bende 30.haftada yaşadım ama bebek aşağıdaydı baya o yüzden ciğer geliştirici yapıldı bizede. 1 ay progestan kullandım. Şimdi 35.haftadayız.
rainbowbaby Berelfgun Bende 32. Haftada yaşadım öncesinde çok fazla kasılmam oluyordu sonra Nstde sancılarım yüksek çıkmaya başladı doktor erken doğum riski olabilir dedi ciğer geliştirici yaptı ertesi gün çok fena sancıdan doğuruyorum sandım hastahaneye gittim 1 cm açılmam olmuş yatış verdiler progestan kullandım şuan 36. Haftadayım çok şükür bir sıkıntı yok🙏🏼
Berelfgun DenizCeylin bizde yarın gece 35 oluuoruz Ben 32deyken bir kez daha kasılmalarım olmuştu ama bu kadar kuvvetli değildi şu an bayağı aynı ayda doğum sancısı çıktı
Berelfgun Seda3425 regli ağrısı gibi oluyor sonrasında da zaten karında kasılma başlıyor bir yere toplanıyor bebek taş gibi oluyor karnım anda hissediyorum yani zaten ağrısı olduğunu
Berelfgun Cdem21 Önce böyle regli sancısı gibi sancı giriyor hafiften ondan sonra karnım bir yerde toplanmaya başlıyor tek yerde resmen sıkıştırıyor ayarla bebeği böyle dokunduğunda taş gibi oluyor geçtikten sonra normale dönüyor yumuşak oluyor
Hcripk_06 Berelfgun bende 33+3 haftalığım ara ara bana da oluyor ama gün sancıları dedi herkes henüz doktora gitmedim çok mu şiddetliydi ?
Berelfgun Hcripk_06 Dün gece yatış yaptım ciğer geliştirici vuruldum kas gevşeticilerle progestanla durdurmaya çalışıyolar iki gündür çok şiddetliudi en son geldim 100lerdeydi sancım. Açılmam olmuş 1cm
Zeynepbebek23 Berelfgun ara sıra bende de öyle toplanmalar oluyor.Ama sancı çok olmuyo.Odamı kasılmaki?🥺28+6 ama 2 hafta önde gidiyo.Başlamış ola bilirmi kasılmalarım?🫤
Berelfgun Zeynepbebek23 hiç bilmiyorum ki benim sancı olmadan yalnızca toplanmalarımda oluyodu ama ben önemsemiyodum doktorunuza ulaşabiliyorsanız bence bir danışın kendisi bilir en iyisini belki nstye sokar
cimcimemmmm Berelfgun bende kasilma nedeniyle doktora gittim meğer acilmam olmus 3 gu hastane de yattım. Ilaclar serumlar vs taburcu oldum progestan kullanıyorum 35 teyim suan . Stres yapmayın acilmayla dahi ilerleyenler oluyor cigee geliştirici de 2 dozunu oldum bekliyoruz simdi
Berelfgun cimcimemmmm bizde hala azda olsa sancılarlayız 2.geceyide burda geçircez gibi ciğer geliştirici yaptılar serumlar ilaçlar veriliyor , 33+5im bugün sizin kilosune kadar bebişin
Berelfgun Zeynepbebek23 tabi bi mesaj atın en azından allah korusun insan bilemiyo. Benim 1cm açılmam olmuş mesela
cimcimemmmm Berelfgun 32 de 1750 ydi. 34 te en son baktik o zmn da 2400 du canim . Suan bilmiyorum 2 cm açıklık var taburcu olduktan sonra sadece uzanın yemege ve wc ye kalkın haftalariniz ilerleyecektir Allahin izniyle ben evin içinde de geziniyorum. Rabbim zamanında saglikla dogurmayi nasip etsin hepimize 🤲Amin
DenizCeylin teacherozlem ultrason ve nst takibi oldu. Rahim ağzı kapalıydı o yüzden gerek duymadı sanırım. Ama mesafe bayağı azalmıştı