Benim eşimin aşağıda olduğunu detayli ultrason da 24. Haftada öğrendim. Doktorum bebek büyüdükce eşinde yukarı doğru çıkar dedi istirahat bile yazmadı. Dedigi gibi de oldu. Eşim yukarı çıkmazsa da sancilanmadan bebeği riske atmadan sezeryan ile alacağız demişti. Kafanıza takmayın bebeğiniz büyüdükçe yukarliyo.