Ftss578 13+4 teyiz hamile kalmadan çncede vardı miyomum ama bir cm falandı şuan bebek 8 cm miyom 4.5 cm hızla büyüyor kasığım çok ağrıyor ve bebeğimde riskli aynı durumu yaşayan var mı ben çok üzgünüm😔 aynı zamanda doğuma kadar gidebilirsek doğumda sıkıntılı olabilir
Theligtht Ftss578 iyi geceler benimde 3 cm miyomum 7 cm oldu başkaları da var 3 cm civarlarında rahat ol inşallah hiç bir şey olmayacak ben Allah kısmet ederse cuma günü doğum yapacağım sezeryanda alaacak doktor inşallah
Ftss578 Theligtht normal doğum yapmak istiyordum ben ama engel oluyormu acaba ya? Umarım herşey gönlünüzce olur sağlıcakla alırısınız kucağınıza
zehrafisekci Selamlar, ben de biraz önce öğrendim 18. Haftadayım miyom varmış bende de, normal doğum yapmak istiyorum ama bu durum engel olur mu bilen var mı?