Kızlar malum bu ara bi nezle grip gibi oluyoruz üstüne bir de deli gibi öksürük ve hamile olduğumuz içinde çoğu ilacı içemiyoruz. Biraz önce bi video denk geldi salgından dolayı geçmeyen öksürüğe kuru dut çözümü bulmuşlar 🤭
Öncelikle şeker problemi olan gebeler doktora danışsın öylelikle yapsın çünkü dut zaten şekerli zararı olabilir..
1 kaşık kara dut ve 1 su bardağı su 15 dakika kaynatıyoruz, soğuyunca içiyoruz. Öksürüğün kesilmesinde fayda sağlıyormuş. Antibiyotik kullanmak yerine bence faydalı 🤗