Dünkü postumu bilen bilir. Adaçayı muhabbeti. Dün gece sürekli kasıklarımda seğirme olunca soluğu devlet acilde aldım.
Öncelikle oradaki insanların hamilelere neden bu kadar kaba davrandığını anlamıyorum. Bir şeylerden korkmuşum ki gelmişim yani…
Normaldir dediler. Yine de ultrasonla bebeğe baktılar ardından idrar testi istediler ve tokoya bağlayacağız dediler. O ne dedim. Nst dediler. Öyle korktum ki anlatamam. Kadın beni bir şeye bağlayıp gitti. Kalbim gümbür gümbür atıyor gerginlikten. Kimse yok etrafta eşim dışarıda. Kadın 5 dakika tutarız dedi. 5 dakikayı geçti geldi bana bakmıyor telefonda kaynana muhabbeti yapıyor. Zaten bağlamadan öncede sen geç göbeğini aç dedi. 10 dakika diğer hemşirelere dedikodu yaptı. Benim hastane fobim var zaten. O nst denen şeyde öldüm öldüm dirildim. En son böyle sanki kalp atışım garipleşti. Çağırdım. Dedikodusunu böldüm diye dövmekten beter etti. Ağla ağla bir hal oldum. Ayrı ayrı üç kişiden azar işittim çarpıntı hissi normal mi dedim diye…
22+2 haftalığım bu arada. Hepsi temiz çıktı. Seğirme normal dediler, büyüyor bebek dediler. Ama ben çocuk gibi azarlandım. Ağladım tüm gece. Bebeğim için korktum çok erken nst gördü diye. Bir zararı yoktur demi arkadaşlar.
Ben kötü olunca onuda etkiledim diye düşündüm. Nst zararsız dedi doktor ama ben yine de korktum:(