Dilekdilek33 Çok şükür düşe kalka 34 haftaya kadar gelebildik 😁Rabbim sağlıcakla doğduğu günleride nasip eder inşallah ♥️
1mucize Dilekdilek33 Amin sağlıklı bir şekilde gelsin inşallah 👼🏻 Bizde yeni 11+3 olduk daha önümüzde çok uzun bir yol var Allah’ın izniyle.🌸
Sumeyyeabdi Dilekdilek33 amin canım sağlıcakla gelsin inşallah 🌸 35.haftadayim bnd e 2.gebeliğim oğlumun telaşından nasil gecti anlamadım
Annesininportakali53 Dilekdilek33 Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bende geçen post açmıştım şimdi bakıyorum da 36+1haftalik olduk zaman inanılmaz hızlı 🧡
Adamiranin__annesi Banada geldi 34 + 5 im şuan ve ikinci sabırsızlanıyorum. Mecburen çok yürüyorum mecbur olmasam yatarım valla sürekli 😂😂 ama Bu kadar yurumeye ve ikinci gebelik olunca erken gelirmi
Dilekdilek33 Adamiranin__annesi bende anne olmak için gün sayıyorum çok heyecanlıyım yürümeye başlasammi acaba yoksa çok mu erken 🤲🤲
Dilekdilek33 Rapunzelinanasi masaAllah çok güzel ya bnde uygulamaya çok alıştım günde 10 kere girmesem rahat edemiyorum 🙂🙂
Dilekdilek33 Sumeyyeabdi bn dk lari bile saydım çok şükür gekdik bu güne riskli bir gebelik surecin vardı 🤲
Adamiranin__annesi Dilekdilek33 başla bence anca yani bence mecbur yürüyor um zaten bakma ama. Sende yavaş yacas başla açılma iyi olur