1995_ eğer 2 3 dakikada bir gelen sancılar her geldiğinde ikinmak istiyorsan yada karnın taş gibi oluyorsa yada dayanılmaz ağrı girip sonra geçip sonra yine giriyorsa geçtiğinde rahatlar gibi olup geldiğinde ağrıdan duramıyorsan bekleme git. Benim ikinci bebeğime sancım olduğunda öyle ilkindekj gibi olmamıştı kasılmalarim aşırı arttı karnım taş gibi oldu hemde dakikada bir olmaya başlamıştı öyle ilk doğumdaki gibi sancı asla çekmedim zaten sezeryan olacaktım ikincisini. Ama kasılmalarim vardı işte sıklaştı baya açılmam arttı ama dediğim gibi öyle ilk doğumdaki gibi sancıdan ölmedim kasılmalarim geldikçe aşırı rahatsız oluyordum karnım taş gibi olduğu için tabi canım acıyordu ama öyle sancı değildi değişikti