Kızlar malum dpguma kadar kullancaz ama mesela haberlerde folik asit fazla alımı otizm falan filan diye cıkmıştı ee tabi şmdi doktorlar folik asit içerikli kan hapı veriyolar bnmki ferro sanol, şmdi içtim bitane yinede aklıma geldi, acaba bebege zararı olıyormudur ya, cok endişeleniyorum, kana ihtyc var tabi bu sürecte dısardan almak lazm ama ne bilim ya insan endişeleniyoda bu arada 36+3 üm