Merhaba kızlar nasılsınız 11+5 teyim dün kırmızı kanamam oldu 1kez hemen fotoğraf çektim doktoruma sordum.İlerler ise hastaneye gitmemi söyledi pazar günü bulunduğum ilde birtane açık özel hastane var neyse kanama kahverengiye döndü ve progestan kullanıyorum devam etmemi ve dinlenmemi sabahında 10da direk gelmemi istedi.Uyku haram oldu resmen en başta yerleşme dışında hiç olmamıştı bu haftalar da olunca korktum daha önceden dış gebeliğim var ilk bebişim olacak hayırlısıyla bu haftalarda sizde yaşadınız mı düşük önleyici ne yapabilirim açıkçası endişe ediyorum .Birde öksürüyorum geçmeyen soğuk algınlığım vardı dün serum yedim buhar verildi kanama sonrasında oldu acaba öksürüyorum diye mi kastım naptım 😞