F1903 13+0 🙈 Gecen hafta bisey demedi doktorum 3 hafta snra bakalım göreblirseek 😍🤗 Saglikli olsunlarda hepimizin gonlune göre versin Rabbim 🤲👶🏻😍😘
useyma Bernaaaaaaa 14+2 ama sanirsin 6 aylik 🙆🏼♀️ hamile oldugumu ogrendigim gunden beri karnim var🤰🏼🤷🏼♀️ Vee buyumeye devam ediyorrr😂😂
Ozlmcgrci Bebegimibekliyorummm Maalesef öğrenemedim canım bacaklarını açmıyor sana bişey dedi mi doktor cinsiyet hakkında
Mavisanneeee Bizde 13+4 teyiz. İkili test yaptıranınız var mı aranızda anneler sonuçlar nasıl. Bu arada ilk erkeğe benziyor dedi sonra kıza benzetti haftaya cuma tekrar gidicem bakalım 😊
NesrinGOk Mavisanneeee bizde 13+5 😊 ikili test yapıldı sonuçlar temiz çıktı cnm şimdi ayrıntılı ultrason a sıra geldi o da 16. Hafta da olcak inş 🙏😊
Keremeral Kızlar 10 ekimde bebeğimi kaybettim kistik higroma teşhisi ile böyle bişey yaşayan var mı???
Yelizmurat Mimi Benim daha ilk cocugum allah nasip ederse. Yok daha cinsiyet ogrenmedik canim. Senin neyin olcak allah izin veriirse. Hayirli dogumlar nasip etsin rabbim hepimize insallah
Mimi Yelizmurat Allah kucagina almayida nasip etsin canim bende bilmiyorum daha cinsiyetini Allahtan saglikli bir erker evlat istiyorum insallah nasip eder 12. ayda tekrar randevum var organlarina bakilacak büyük bir ihtimal o gün ögrenirim
NesrinGOk Bizde 13+5 😊 tahmini Doğum 16 Nisa’n dedi doktorumuz . % 70 cinsiyet tahmini yaptı ve erkek dedi 16. Hafta da kesin söyleyebilirim dedi . Ve 16. Hafta da ayrıntılı ultrason olucak inş bi aksilik olmazsa 🙏
Sibelyt NesrinGOk bende 13+5 günlüğüm benimde erkek Allah’ıma şükürler olsun 2 li de temiz çıktı 21 hastalıkken ayrıntılı ultırason olacağım
Mavisanneeee NesrinGOk benim sonucum biraz riskli çıktı fakat doktorum olabileceğini söyledi ama ben inanıyorum sağlıklı bir bebeğim olacak 😊