Beyhanertekin Kizlar 37+4um yataktan sürekli tuvaletim var diye kalktım gittim ama normalden daha fazla gittim en son gittiğimde sanki tutamadım gibi bisey oldu kendi kendine ıslandı.. biraz bekledim hala ıslaklık var gibi pecetemde. Sizce şu mu yoksa idrar mi ?
Aselsmoms Beyhanertekin acile gitsen bi canım hem için de rahat eder şimdi ben idrar derim su olur yanlış yönlendirmiş olmayayım için rahatlar hem 🤗
Aselsmoms Beyhanertekin sen yine de her ihtimale karşı git bence canım ne olur ne olmaz benim kızım da 37+3 doğmuştu 🥰
Ormanmeyvelii Galiba acaba ile kendini tehlikeye atma bebeğin suyu biter sıza sıza haberin olmaz ben olsam %100 giderdim