şuan 38+2 çok ağrım var ama suyum gelmedi kanda gelmedi yani nişan da o yüzden gitmedim hastaneye ama bebeğim vajinama baskı yapıyor arada geliyor sancı vajinama , doktor üç gün önce açılman var dedi bugünde doğura bilirsin demişti bu 38 hafta doğumun gözüküyor dedi . Ne zaman gideyim hastaneye bilmiyorum karnımda şuan müthiş bir sğrı var karnım çok sert