2cocukannesiyimm oldu canım olmaz mıı, 31+4 teyim çift yumurta benim. Geçen perşembe sabahtan aksama kadar taşş gibi bir karınla gezdim sanki karnıma karpuz bağlanmış gibiydi öyle birşeydi yani. Doktorumu aradım ve Cuma günü hemen gittim normalmiş herşey. Çok yorulmak hatta stres bile sertleşmeyi tetikler dedi. Bu haftalarda oluyormuş genelde.