Kuzeyinannesi0660 Selam kızlar, 38 haftadayız uykumdan uyandırdı adet sancısı gibi ağrı gelip gidiyor başka bir belirti yok nişan falan da gelmedi. Sizce doğum yakın mı tecrübeli anneler yorum yapabilir misiniz ilk gebeliğim
Tugceonur Kuzeyinannesi0660 doğum belirtisi illa Nisan gelicek diye bir kural yok canım sıcak su ile duş al sancıların siklasmasini bekle
Batur-Alp1 Kuzeyinannesi0660 Evet kuzum bugün sabah benimde öyleydi şansıma kontrol vardi acilmam varmış direk yatisa aldılar ama daha ortada doğru düzgün sancım yok bekliyorum
mertveannesi2211 Kuzeyinannesi0660 benimde arada bir oluyor az önce bile çok kötü oldum ama sadece bir kere oldu Çarşamba kontrolüm var
Kuzeyinannesi0660 Tugceonur duş aldım sonra uzanayım dedim ama uyumuşum uyandığımda sancı geçmişti çok ilginç ya acaba tekrar olur mu😔
Medine1008 Kuzeyinannesi0660 bende 36. Haftadaym gece 3 ten 5 e kadar sancı gelip gelip durdu. Şuanda da karnmn alt tarafında fazla bir baskı ağrı var. Kontrolm vardı bugün nst de sancı çıkmadı. Doktor normal dedi. Bebek kendini doğuma hazırladığı için sancı geliyor arada dedi. Birdaha gece tutursa o zman gel bakalm dedi
Kuzeyinannesi0660 Batur-Alp1 Batur-Alp1 ya benim geçen hafta 1 cm açılmam vardı acaba arttı mı o yüzden mi bilmiyorum ki ama yarın kontrol var bakalım ne diyecek 😍
Kuzeyinannesi0660 Medine1008 hayır canım doktorun alttan muayene etmesi gerek nst de sadece sancı çıkıyor
Kuzeyinannesi0660 mertveannesi2211 kaçıncı hafta acaba? Benim 38+1 gündüz hiç olmadı bugün. Hatta yürüyüş falan da yaptım.
Kuzeyinannesi0660 mertveannesi2211 aaaa ne tesadüf :) hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız inşallah