Aysegizemdilek Kızlar gebeliğin kaçıncı haftasında tetanoz aşısı yapılır sağlık ocağından henüz çağırmadılar beni 19+4 haftalık hamileyim
Aselsmoms Aysegizemdilek unutmuşlardır canım ben 21. Haftada oldum ilk dozumu 27 haftalık olduk bugün yarın gitcem 2. Doz için sende ara sor sağlık ocağını🤗
Hndnyrgk Aysegizemdilek 20 ve 27 idi galiba ama yarın ara sor bakalım ne diyecekler tetanoz önemli çünkü
Eren_umay2 Aysegizemdilek ikinci gebeliğim olduğu için tek doz oldum 20. Haftamda çağırdılar oldum ertesi gün yine arıyorlar tetenoz aşınız var daha olmamışsınız diye neyse anlattım olduğuma yani unutabiliyorlar siz bir hatırlatın bence
Elifcanay1 Aysegizemdilek ben geçenlerde gittim sağlık ocağına 16. Haftadan sonra bebeğin hareketlerini ne zaman hissedersen gel demişlerdi aşı için.. yani bebek hareketleri 18ide bulur 19u da hiç farketmez sen hissettiğin de gel dediler..
Aysegizemdilek Aselsmoms tamam canım çok teşekkür ederim sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini de ❤️😇
Aysegizemdilek Eren_umay2 tamam canım çok teşekkür ederim o zaman bende giyeceğim belki unutmuşlardır
Aysegizemdilek Elifcanay1 bende hissediyorum 18 de hissetmeye başladım o zaman gideyim bende sağolun canım
Duyguatesss Sağlık ocağından aramamışlardı beni ben hastaneye gidip olmuştum dikkat edin aramalarını falan beklemeyin.