Kubbraasss ben bu gebeliğimden önce bir düşük yaptım atakente gidiyordum doktorun ismini hatırlamıyorum bayan doktor herhangi bir gün kontrole gitmiştim dışarda eşimle beklerken asistan çağırdı içeri girdik sonra doktor Berna hanım dedi bende ben Berna değilim ki dedim biz Berna diye seslendik dedi asistan eşimde bende Merve diye seslendi zannettik bi yanlış anlaşılma oldu galiba diye çıktık o zamanlarda ağızlarda maske olduğunu için pek anlaşılmadı birde madem berna dedi bi biz mi yanlış anladıkta orada olan berna hanım ayağa bile kalkmadı sonra bunlar iki asistanla beraber doktor dahil kıkır gülmeye başladı hatta benimle dalga geçtiler o kadar sinir oldum ki ben o an düşünemedim bişey diyemedim ordan çıktıktan sonra çok kafaya taktım birde benim aşırı idrar yolu enfeksiyonum vardı tedavi görüyordum gebe kalmadan önce bunu da sprilali çıkartmak için yine aynı doktor söyledi öyle öğrendim tahlil yaptı çıkaramayız falan dedi beni başka doktora sevk etti dahiliye bölümü bu ikisi belli ki arkadaş tam 4 ay beni kukla gibi oynatırlar ellerinde o ona pas atıyor diğeri ona bende olmayan hastalıklar çıkarmaya başladılar antibiyotik kullanıyorum diye karaciğer enzimlerim yüksek çıktı bi bana sen kansersin demediği kaldı artık o sıralar öyle psikolojim bozuldu ki ne için gittim başıma ne geldi 4 ay ağır antibiyotik ilaçlar verdiler bana bıktım ve başka doktora gitmeye karar verdim Aybala hanımı da bu sayede çok araştırdım ve ilk gittiğim gün aynı testleri oda yaptı ne enfeksiyon vardı ne başka bişey hemen spirali çıkarttı sonra da hemen hamile kaldım hamileliğim ilk haftaları covit oldum derken bayağı sıkıntılar yaşadım çok ağır atlattım ve bebeğime düşük yaptım işte bu yüzden o hastanede ki doktorların çoğu da böyle yapıyor birbirine gönderiyorlar sadece ben değil başka bi yakınım da oraya gitti ve aynı şeyi yaptılar Serdar bey orada bi onun için iyi dediler dilerseniz ona bi görünün çok uzun oldu ama derdimi anca anlatabildim yanlış bilgilendirmek istemem sizi etki altında da bırakmak istemem benim kötü deneyimim oldu diye sizin olacak diye bişey yok şimdiden geçmiş olsun