Ayshenur Bengum referans aralığı işr bakabilir sin canım ama sanki normal diye hatırlıyorum referans aralığını unuttum
Ahuum Bengum tokluk 140 üzeri risk dedi doktorum senın yine iyi diyet yaparak düzenleyebilirsin . Bana diyet yaptı ama bnm açlık 130 :) sanırım insülin vericek bakalım .
merveaazz Bengum bence değerlerin çok iyi. 153 değerinin biraz daha düşmesi lazım. Dğerlerinde sıkıntı yok
Bengum Ayshenur referans aralığı kısmı boş gözüküyor. İnternetten baktığım sayfaların bazıları yüksek bazıları normal değer yazıyor kafam karıştı