meleklerin_annesii 15 haftalık annişler , bu haftada belinizden bacaklarınıza inen ağrı veya sancınız oldumu , aynı doğum sancısı gibi , ilk gebeliğimden biliyorum sancıyı ondan tarif edebiliyorum
emsef meleklerin_annesii ben 20. Haftamdan beri yaşıyorum kuzum hatta bu yüzden psikolojim bozuldu erken mi doğum yapıcam diye, ama doktorum normal diyor dokuların esniypr büyüyor diyor ama ben kötüyü düşünmeden edemiyorum, özellikle de geceleri daha kötü