Tugceonur Kubradmrtnc İlk dogumumu orda yaptım sezaryan oldu yarında 2 inci doğumum olacak Allah nasip ederse
Analikonline Tugceonur doğumdan sonra yazar mısınız aynı yerden mi kesiyorlar sezaryende? Bir de estetik dikiş mi atılıyor acaba?
Tugceonur Analikonline normal ipli dikiş yapılıyor Ama iz kalmıyor benim kleodim olduğu için şişmişti sadace . 2 inciyi de aynı yerden yaparlar herhalde