Merhaba güzel anneler size bişey sormak istiyorum ben bugün 19+1haftalik oldum benim hesabıma göre 4 ay bitecek ama internetten baktığım 5 aylık olarak gösteriyor siz nasıl hesapliyorsunuz ve birde hiç bebek hareketlerini hissetmiyorum aynı olan varmı benimle 3.gebeligim bu arada