Birnergisss
Ben komple kesmek için anneme gittim. Emmek istediği durumlarda annemle kardeşim oyaladı. Tek başıma deneyince zorlanmıştım. İlk gün 2 saatte bir 10 dakika , ikinci gün 2 saatte bir 5 dakika. Sonra 4 saatte bir 5 dakika , 6 saat, 8 saat derken 1 haftada bitirdik. Zaten gün içinde 12-14 saat civarı uyanık kalıyor. Son günümüzden sonra 10 gün ayrılma evresi yaptık gece yatmadan ilk gün 10 dakika , ikinci gün 9 , üçüncü gün 7 , 6 , 5 …. derken 1 dakikaya geldiğimizde sadece göğsümde (memeyi vermeden) uyuttum. Yani toplamda 15-16 günde komple kestik. Bu sayede hem oğlum hiç ağlamadı hem de ben mastit sıkıntısı yaşamadım. Gece nasıl kesilir tam bilemiyorum ama genel olarak bunu uygulamıştım.