semaa_ 3+5 teyim biraz bile şu içsem karnım çok fazla şişiyor patlayacak gibi oluyorum ve sürekli idrara çıkıyorum normal değil mi
bircannnsss semaa_ normal canim gebelikte ilk haftalar hazımsızlık cok olur. zamanla düzene girecek 👍🏼