babymom_8 benim doktorum da sanci icin bir sey soylemedi boyle birden rahimime karnimin bazi bolgelerine sanci girip cikio ozellikle sag kalcamsa batma oluyo doktor Bana tek olarak belim in normal hamilelere gore daha cok agriyacagini soylemesi oldu Sali gunu randavum var bu konu hakkinda bilgi alip sizde bilgi veririm sizin belinizde agri cok oluyor mu kalcaniza dogru