Ben 4 aydan beri takipliyim gittiğim hiçbir doktor ultrason kağıdı vermedi zaten şanssızım bunda da şansım tutmadı adam akıllı bişey demiyorlar soru soruyorum normal diyolar hatta geçen 15 dakka geç kaldım diye doktor kabul etmedi sonra kendi çağırdı güzel hastane doğumu orda düşünüyorum fakat doktorlar pek ilgilenmedi