aysegulka01 Kızlar hamilelik belirtileriniz neler ve belirtiler ne zaman başladı ??? Adetime 10 gün var merak ediyorum
123ipek- aysegulka01 akıntıda bir değişiklik fark ettim su gibi bir şeydi. Sonra adetime 2-3 gün kala yerleşme kanaması oldu öyle anlamıştım
Gizomemo aysegulka01 valla hamile miyim bilmiyorum ama şöyle söyleyeyim eşimle çok ufak tartışma oluyor saçma sapan şeylere ağlıyorum şuan mesela çalışıyorum bazen müdür sesini yükseltiyor başkasına ben ağlıyorum gebelik belirtileri de şöyle mide bulantısı kasık ağrısı aşırı baş dönmesi ve 3 kez koyu kahverengi lekelenme adet günüme 6 gün varken oldu lekelenme
Zeyneppp96 Adet sancısı gibi sancı çektim hem de daha şiddetlisi ama en önemli belirti benim için her şeye ağlamaktı, en ufak şeye saatlerce ağlıyordum
aysegulka01 Zeyneppp96 adet gününden kaç gün önce yaşadın peki canım belirtileri benim de hiç birsey yapmak istemiyorum hep uzanıyorum uyuyorum ve aşırı yemek yiyorum
Zeyneppp96 Ben adetimden 8 gün önce rüyamda gördüm çift çizgi çıktığını ve hamileyim dedim bu ağlama ve adet sancısı durumu 4 5 gün önce oldu
_Zeynepgul Bol uyku kalça ağrısı göğüs ucu hassasiyeti olmuştu bende kafamı koyduğum her yerde uyuyordum ☺️
Sultan01tprk İlk gebeliğim olduğu için heralde çok bulantım ve ağrım olmasına rağmen hiç hamileliğe yormadım güneş geçti filan sandım 2 aylıktı öğrendiğimde