Esmaww merhabalar bende de var 32. Haftadayım safra asitleri için test verdim sonuç bekliyorum duruma göre ilaç kullanıcakmışım iyi gelirse sıkıntı yok 38 e kadar dayanabilirsek dayanacağız ama ilaç iyi gelmezse doktorum erken doğum dedi. Bebeği etkileyen bir hastalıkmış bu ihmale gelmez bir an önce doktorunuza söyleyin gerekli müdahaleleri yapsın.. Umarım iyi sonuçlar alırız problem yaşamayız…