ebru23 bisey sorcam 12 haftalik suan bebek mi yoksa gaz mi? sol taraf kasigin orasi biraz hafif sis obur taraf bos doktorda bebege ordan bakti o tarafa tuttu bakarken acaba bi tarafa yatma oluyomu .annemde bebek ya saga ya solda olur kucukken demisti.sizce?
Muhasebeci ebru23 canım bebek ufak olduğunda sol kasık gibi yerde duruyor diye biliyorum ben Dr Banu çiftçinin uygulaması var oradan bakabilirsin bebeğim nerde diye...