Esenturgay Uygulamada 5 hafta ama normalde 2.5 haftalık hamileyim mide yanması bulanmadı yaşıyorum midem bir tuhaf acaba hamilelikten mi bu kadar erken başlar mı yoksa midemi mi üşüttüm ?
Tubatgn Esenturgay Bulantılar genel olarak 5.haftada başlar. Benim de 5-6 gibi başladı. Çok normal hamilesiniz 🌺
Nur680 Esenturgay kişiden kişiye değişiyor ben 7+6 yarin 8 haftalık olacağım bulantı durumu felan hiç yaşamadım ilk gebelik birde
zeynepaylaipek Esenturgay evet normal hamilelikten inşaallah 12 gibi biter. Doktorunuzdan ilaç isteyebilirsiniz rahatlatır tabi bu süreçte kendi doktorunuz da kendiniz olacaksiniz size ne iyi gelir ne gelmez zamanla çözersiniz onlardan uzak durursunuz