Nurella00 Anneperi Genelde 30 haftalarda başlıyor ağrılar benimde ağrıyordu şuan ilaç kullanıyorum erken doğum olmasın diye , doktorunuza sorun mutlaka
AycanFb Anneperi Maalesef benimde var ama ilk doğumda spinal oldum diye düşünüyorum oğlumda çünkü yaşamamıştım.
123ipek- Bende 16+4teyim benimde çok ağrıyor. Önceden yüzüstü yatarak biraz hafifletirdim ağrıyı ama artık öylede yatamıyorum 😑
sbl_blg En iyi gelen şey sıcak duş ve sıcak su torbası. Beni de çok rahatsız ediyor bütün ağırlık sırtımda sanki 😞